چه خوب که ما حرف هم را نمی فهمیم

و گر نه تو از چشمان من

تمام آن مدت را که نبودی

تمام بقیه اش را که بودی و انگار که نبودی

تمام مدت هایی که من خودم بودم و تو خودت نبودی را

می فهمیدی

چه خوب که ما حرف هم را نمی فهمیم

و تو معنی سکوت مرا نمیفهمی

و من معنی این لبخندهای تکراری تو را

چه خوب که ما حرف هم را نمی فهمیم

و حرف این ثانیه ها را

و عکس سه نفره مان

که پیر می شوند و

مبتلا به فراموشی ...

از کجای این قاب نگاه می کنی

که از خاطرات سه نفره ما

خودت می مانی و

چند جای خالی ...

چه خوب که دنیای من شبیه تو نیست

وگر نه من و تو و ما همان عکس سه نفره می ماندیم که معلوم نیست در کدام قاب روی کدام دیوار تنها مانده است و

تو

از سه نفره هایمان کدام را به خاطر داری

من را؟

خودت را؟

یا دیوار را...؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط زهرا در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 19:17 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت